דרעי נגד ליברמן: "זה לא איווט שהכרתי, לא הכל בחיים זה פוליטיקה"

    ישראל פריי No Comments on דרעי נגד ליברמן: "זה לא איווט שהכרתי, לא הכל בחיים זה פוליטיקה"
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, העלה היום להצבעה בכנסת הצעת חוק להכרה בבתי דין מיוחדים, ונשא דברים חריפים נגד הרבנות תוך שהוא טוען כי "השתלטו" עליה גורמים חרדיים שמכתיבים את חיי שאר אזרחי ישראל.

    דבריו של ליברמן יצרו מהומה, וח"כ גפני התפרץ לדבריו בצעקות מחאה רמות. ב"מהדורה המרכזית" ב'קול חי', התייחס יו"ר ש"ס לדבריו של ליברמן, והביע אכזבה רבה ממי ששנים רבות היה נחשב לידידו ובן בריתו.

    "חבריי אמרו לי שהיה נאום מאוד קשה. זה לא היה ויכוח ענייני על גיור אלא הרבה מעבר לכך. צר לי. זה לא איווט ליברמן שאני מכיר. ממנו לא שמעתי מעולם כאלו דברים. להפך בירושלים ובהרבה מקומות הייתה לנו ברית משותפת. אני מאוד מתפלא, לא מבין מה קרה כאן", אמר דרעי והפטיר: "מאוד מאוד כואב לי. לא הכל בחיים זה פוליטיקה".

    בהמשך דיבר דרעי על פגישה שנערכה היום עם השר בנט בניסיון לפתור את ההתערבות והפיקוח במוסדות החינוך החרדיים: "הסברנו את העיקרון, שהקואליציה הוקמה על בסיס של חזרה ל – 2012, ושכל מה שנעשה לפגוע בחרדים – יבוטל".

    דרעי התאמץ להדגיש את השיתוף פעולה והאוזן הקשבת של ראשי המפלגות בקואליציה. "הממשלה הזאת מצטיינת בשיתוף פעולה גם כשיש חילוקי דעות. מתקיימת עבודה של שותפות וידידות. אף אחד לא דורש, לא מכופף ידיים, מנסים לכבד ומכבדים איש איש את רעהו. אנחנו עושים מאמצים ליישב ההדורים בשיחה נאה ולא בכפיפת ידיים. מהניסיון שלי, מה שעשינו ביחד ראינו הצלחה גדולה".



    0 תגובות